Re: hibernacja

Autor: Krzysztof Kwasniewicz (tasiorsa_at_poczta.fm)
Data: Wed 06 Dec 2000 - 00:56:09 MET

Użytkownik "Robert Wrobel" <robi_at_post.pl> napisał w wiadomości
> witam
> mam windows me english
> zaraz po zainstalowaniu systemu mam opcje hibernacji
> natomiast ( nie wiem kiedy) w pewnym momencie ona mi znika
> pozniej nie moge jej uaktywnic
> czy ktos mial cos takiego?

Mam dokladnie ta sama sytuacje na plycie ASUS CUSL2. Mnie to znika po
zainstalowaniu SB Live Platinium. Chiba jakis konflikt bo z SB 128 PCI
dziala ok. A jaka Ty masz plyte? Ja mam Win ME PL!

> druga sprawa
> mam modem zoltrix spirit 56
> czesto mi sie system wiesza jak chce sie polaczyc z netem
> musze robic restrt i tak kilka razy
> jakie jest wytlumaczenie tego?

Co do firmy Zoltrix to uwazam ze Ci to powinni robic kosiarki do trawy a nie
modemy :))))))
Ostatnio skladalem kompa i mialem ten sam problem. Najprawdopodobniej Twoja
plyta ma klopoty z obsluga tzw. Win modemow. Ja rozwiazalem problem kupujac
modem Reqest'a. Jest w tej samej cenie a jest w pelni sprzetowy i nie ma
problemow. A ten modem Zoltrix'a wsadzilem na inna plyte i tam poszlo od
strzala. Choc sam uzywam Zoom'a V92 Dual Mode External i nie ma sie co
oklamywac ze tylko ta firma Zyxel i USR robia dobre modemy! Kup tamten
zaoszczedzisz na impulsach.

--
Kwasniewicz Krzysztof(TASIOR)
tasiorsa_at_poczta.fm