Teac 40x-problem

Autor: Maciek (maciek8_at_poland.com)
Data: Wed 06 Dec 2000 - 20:07:23 MET

Witam wszystkich grupowicow.
Mam maly problem z CD-Romem TEAC 40x.Nasluchalem sie ze jest bardzo dobry
naped,wiec kiedy padlo moje LG postanowilem go kupic.
Wszystko jest prawie ok poza jednym malym problemem.
Otoz podczas kopiowania plyt (CD-RW Ricoh 12x10x32) przy uzyciu programu
Nero w wersji 5.3 i wylaczonym nagrywaniu "w locie" mam problemy z
kopiowaniem plyt wielosesyjnych.Kopiuje sie tylko zawartosc pierwszej
sciezki,reszta niestety nie.Jednak proba skopiowania tej samej plyty przy
uzyciu tylko nagrywarki konczy sie pomyslnie.Czy jest to wina CD Romu czy
konfiguracji Nero?Prosze o odpowiedz.
Pozdrawiam cala grupe.
Maciek.

P.S.
Dodam jeszcze ze przy poprzednim cd romie (LG 40) takie plyty kopiowaky sie
bez problemu ale wtedy uzywalem WinOnCd 3.7.