Re: Komputer bez stacji dyskow

Autor: igoR (igs_at_graphic-designer.com)
Data: Wed 06 Dec 2000 - 18:59:48 MET

"Widmo" <widmo2k_at_wp.pl> wrote in message news:3A2E7052.F83CCE5A_at_wp.pl...
> Wlasnie win2k to jednak cos innego od wind 9xMe te systemy moze nie to
> nawet, ze zauwazaja to jako blad, tylko nie moga zrozumiec jak to gosciu
> moze nie miec stacji dyskow?

Win9x _traktuje_ to jako "blad" sprobuj sie odwolac do pustego napedu
niewazne czy FDD czy CD. Jesli masz na tyle odwagi by uzywac
schematow dzwiekowych :-P zauwazysz ze w tym momencie
(AFAIR) brzmi cos co w schemacie nazywa sie "blad krytyczny" :-)))))))))
A moze np. wyciagnij CD podczas uzywania go ? :-)

Z drugiej strony _podobno_ Win Me - zachowuje sie
w takich wypadkach jak 2000 ?

> zipa nie mam, jedynie 2cdromy ale to nie zmienia sprawy, zipa chyba mozna
> jako A:

u mnie Zip jest jako Z:
:-))

--