Re: DVD sprzetowo

Autor: Filip Merklejn (sam_at_mds.pl)
Data: Wed 06 Dec 2000 - 17:55:52 MET

I posiadasz w spisie urzadzen cos na ksztalt "ATI Rage Theater"?
U mnie w zaleznosci od uzytych sterownikow albo takie urzadzenia nie bylo, albo
sie pojawialo z bledem brzmiacym "Urzadzenia nie ma lub...".
Generalnie dziwne rzeczy mi sie dzialy: karta miala byc do dupy w 3D, a
tymczasem zabijala, natomiast miala zabijac w 2D, szczegolnie w temacie video,
tymczasem smiecila przy odtwarzaniu DVD, DivX-y kiepsko odtwarzala, inne formaty
brzydko wygladzala i ogolnie byla do...
Moze po prostu byla uszkodzona i jak przyjdzie kolejna z serwisu wsio bedzie
pieknie, niemniej jednak chcialbym sie dowiedziec, jak to wyglada u innych
uzytkownikow tego czegos.