SIMM a DIMM

Autor: Adasiek Zwierzaczek (podolany_at_bezspamu.polbox.com)
Data: Wed 06 Dec 2000 - 17:50:26 MET

czesc;

jak sie ma predkosc komputera na simmach do
predkosci na dimmach? mam obecnie p166_at_180 i 64
simm edo ram; i zastanawiam sie, jak to bedzie
dzialac na dimmach; problem w tym, ze mam
aktualnie via apollo /vt/ i dziala mi bez
konfliktoooof; wiec nie chce zmieniac na plyte co
bedzie ciagle miala jakies ale

gdzie moge szukac takich infomacji?? archiwa
czasopism? testy porownawcze z jakichs 2 lat
wstecz?;

a moze znacie jakas plyte pod socket7 i nie VX co
obsluguje dimmy, isy, ma bios awarda /jestem
przyzwyczajony/, moze agp, oczywiscie AT;

TIA

--
pozdrawiam adas;
!naglowek zawiera zbedne slowo w mailu