Re: zywotnosc pokreconego procka

Autor: AlexPP (alexpp_at_go2.pl)
Data: Wed 06 Dec 2000 - 15:36:37 MET

Dnia Tue, 5 Dec 2000 22:43:16 +0100, "dworake" <dworake_at_poczta.fm>
napisał(a):

>Nie wiem gdzie ale przeczytalem ze podobno podkrecone procki padaja po
>trzech latach.W ilu procentach to prawda?

A dokładnie trzech latach, pięciu miesiącach, trzech tygodniach,
pięciu dniach, trzech godzinach i pięciu minutach.

Bzdura. Nie słyszałem jeszcze o tym, aby komuś padł _dobrze_ chłodzony
podkręcony procesor. Jedyne na co trzeba zwrócić uwagę to wiatraczki -
po dwóch, trzech latach mogą zacząć chodzić coraz wolniej. Wtedy
faktycznie podkrecony procesor moze paść - ale nie dlatego, że był
podkręcony, ale dla tego, że był źle chłodzony po podkręceniu.

Przy firmowych parametrach procesor powinien pracować jakies 10-15
lat. Po podkreceniu czas ten moze zmniejszyc sie o jakies 10-30%. Czy
planujesz za 7 lat korzystać z tego co jest obecnie na rynku? Nawet
jesli wtedy padnie, to jaka szkoda? Ile teraz kosztuje procek 386/486?

--
   .AlexPP  mailto:alexpp_at_go2.pl    ICQ# 63156896