Re: ABIT

Autor: Daro (daro_w_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 06 Dec 2000 - 15:28:34 MET

> chodzi

Ja Abity mam od zawsze. Zaczynalem od 486, byla to plyta PM4 (czy jakos
tak), gdy przyszedl czas na cos nowszego wymienilem na PT5 (pod pentium na
FX'ie), zaraz potem zmienilem na PR5r2, a teraz mam BF6. Kupe znajomych ma
abity (BH6, BX6, BX133 i pare starszych modeli co nie pamietam oznaczen).
Ani ja, ani zaden znajomy nie mial z tymi plytami zadnych problemow, ani
jedna nie wyzionela ducha. Dlatego tez sadze ze Abit robil i nadal robi
dobre plyty. Bylem wierny tej marce i tak juz zostanie...

to znaczy od kiedy?
bo jesli ci chodzi o te z i815, to moim zdaniem za bardzo sie spieszyli z
wypuszczeniem ich na rynek i im troche nie wyszly (brak softmenu 3 i max
czestotliwosc do 153). Nastepne na pewno beda lepsze, choc osobiscie uwazam
ze nie ma jak BX.

moze i tak, ale nigdy nie mialem i nie bede mial asusa

ja rowniez