Re: athlon?

Autor: Marek Pialucha (marek_at_tnet.pl)
Data: Wed 06 Dec 2000 - 15:11:31 MET

On Wed, 6 Dec 2000 14:24:15 +0100, "YaQ0b" <yaqob_at_leszno.ath.cx>
wrote:

>Wszystko chodzi bezblednie. Zapewniam cie. Niech mi ktos na grupie
>poda program ktory nie pracuje na AMD a chodzi na Intelu. Chetnie
>sprawdze.

Nie wiem czy to ma zwiazek z procesorem, ale na moim komputerze z
procesorem Duron nie chial uruchomic sie kiedys jeden crack :-) Na
komputerze w pracy (PII) dzalal bez problemu. Kilka dni pozniej
znalazlem na sieci wersje z dopiskiem fixed, ktra dzialala zarowno w
domu jak i w pracy. Tyle odemnie.
Pozdrawiam