Re: Drivery STB Riva 128

Autor: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne (smolik_at_stanpol.com.pl)
Data: Wed 06 Dec 2000 - 12:25:02 MET

On Tue, 5 Dec 2000, Gusi wrote:

>+ Gdzie mogę znaleźć drivery do ww karty do win95/98/2k

 Jeszcze w okolicy tego tematu: zależy jak chcesz ich uzywać.
AFAIR (mam STB w pracy i w domu :]) STB *nie wypuściła*
driverów do w98 (i wyżej). Wbrew wrażeniu "na 1. rzut oka"
(drivery od Win95 działają w Win98) czasami ma to znaczenie:
niektórych funkcji (np. 2 monitory itp) nie ma w Windows95.
 Niemniej działają drivery referencyjne Nvidii (również
do Windows 98, właśnie mam załadowane) - poza brakiem
mozliwości ustawiania paru drobizgów sprawują się lepiej
niż te od STB.

>+ Pozdro

 Wzaje -;)
 Gotfryd