Re: IBM DTLA-307030

Autor: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne (smolik_at_stanpol.com.pl)
Data: Wed 06 Dec 2000 - 12:11:46 MET

On Wed, 6 Dec 2000, SNC wrote:

>+ Uzytkownik "Xaltuton" said:
[...]
>+ > Nowe dyski IBM'a nie sa juz tak pewne jak kiedys.
>+
>+ Zaniedlugo wyjdzie na to, ze sa to jedne bardziej z wadliwych dyskow hehe ;P
>+ Po prostu bzdury.

 Sprzeciw.
 Są techniczne powody żeby dyski DTLA miały "większe powody" do
problemów z szukaniem danych na talerzu :>

 Jakiś ostatni ENTER, PCWK albo CHIP (przepraszam, nie pamiętam)
opis po polsku pt. "jak IBM upchał dane". Otóż "zniknęła" z dysku
część informacji służąca do jednoznacznej identyfikacji sektora;
owszem, miejsca na uzyteczne dane przybyło, ale...
 Własnie: jak głowica "zgubi" sektor/ścieżkę (bo w okolicy jest
błąd) to ma mniej danych nadmiarowych.

>+ Zreszta sa jeszcze dyski, ktore w ogole nie padaja ? [...]
>+ Moze i padly te DTLA u kilku ludzi, rozpuscili fame i krazy tak w kolko
>+ podtrzymywana przez ludzi, ktorzy nawet nie mieli z tym do czynienia..

 No to ja już mam do czynienia: mimo wszystko kupiłem DTLA i powiększam
próbkę biorącą udział w opiniowaniu na "pececie" ;)

[...]
>+ Pzdr.4all

 Takoż - Gotfryd

--