Re: Podstawa do reklamacji dysku twardego

Autor: Wagus (wagus_at_ae.katowice.pl)
Data: Wed 06 Dec 2000 - 01:42:41 MET

El presidente <postmajster_at_interia.pl> w artykule
news:pduq2t469fn6pn1aa0ek1mr7vqotsn3l4l_at_4ax.com pisze...

> Nie jest do końca prawda, czasem wystarczy ponowne sformatowanie
> dysku (lub wypełnienie zerami) by te "bady" zniknęły.

Po ponownym sformatowaniu bad'ów nie widać, bo są już "odizolowane".
Po stworzeniu partycji fdisk'iem i sformatowaniu, bad'y są widoczne.
Ale co się stanie, gdy w serwisie sformatują dysk niskopoziomowo albo
odprawią inne gusła? ;-) Mam nadzieję, że nie ma sposobu na trwałe
zamaskowanie bad-block'ów...

--
# Zdrówka, Waguś (or compatible)
# mailto:wagus_at_ae.katowice.pl