Re: Teac W512EK - ktos cos wie?

Autor: Wojciech Grobel (wojteg_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Wed 06 Dec 2000 - 00:09:25 MET

Kaol <kaolcd_at_poczta.onet.pl> w artykule news:90d411$47u$2_at_news.tpi.pl
pisze...
> Jestem szczęsliwym posiadaczem TEAC W512EB na pudełku EK.
> B- Burnproof
> K-Kit
> EK - to wersje EB w pudełkach czyli z dodatkami.

No to wreszcie jakieś sensowne podsumowanie :). Bo właśnie kolega też ma EK,
czyli EB, i zastanawiałem się czym to się różni. Z tego by wynikało, że nie
ma EB box, bo to już EK? EB byłoby więc tylko OEM? Jak tego się dowiem, to
już na prawdę będę mógł spać spokojnie :).

--
Wojciech Grobel
wojteg_at_zeus.polsl.gliwice.pl