Re: Prenumerata Chipa

Autor: Dariusz Laskowski (darlas_at_post.pl)
Data: Tue 05 Dec 2000 - 22:29:33 MET

Ranger wrote:

> Heh, dzięki za odpowiedź Ludkowie, ale ja poszuqję osoby która ma taka
> prenumeratę, bo chcę qpić speciala taniej a nie sam zaprenumerować :-).
> Dlatego pytanie jest dalej aktualne :-)

Gra nie warta świeczki. Np. październikowy Linux Jesień 2000:
- cena detaliczna: 30 zł
- cena dla prenumeratorów: 21 zł
- koszt wysyłki: 5 zł
Niewielka oszczędność w przypadku kupna tylko jednego egzemplarza.

--
Dariusz Laskowski                                                      ___  __
mailto:darlas_at_post.pl                                                 ( / \( /