Re: odtwarzanie partycji

Autor: Krzysiek (Silverman_at_go2.pl)
Data: Tue 05 Dec 2000 - 19:08:14 MET

> przepatrzylem pakiet Norton System Works 2000 i nie widze nic co by
> sie nadawalo. Jak sie nazywa to narzedzie ?

wlasnie w tym problem ze zapomnialem jak to sie nazywa
skleroza
ale to i tak nie bylo Norton System Works 2000
tylko w jakims starszym n.u. jutro Ci moge powiedziec
bo naprawde nie moge sobie przypomniec
mialem to na plytce a pltke chyba musialem pozyczyc
skleroza na maksa
moze ktos inny bedzie wiedzial o jaki program mi chodzi

--
Archiwum grupy dyskusyjnej pl.comp.pecet
http://niusy.onet.pl/pl.comp.pecet