Re: SDI - Dostęp

Autor: Bartosz Kiziukiewicz (kiziuk_at_alpha.net.pl)
Data: Tue 05 Dec 2000 - 19:06:52 MET

On Tue, 05 Dec 2000 16:48:21 +0100, Radoslaw Sokol <rsokol_at_iname.com>
wrote:

> A jak rozdzielasz ten dostęp? Bo większość prograów typu proxy albo
> NAT ma opcję blokowania dostępu do sieci określonym IP...

Tylko mam wątpliwości, czy takie proxy, tudzież NAT pod Win98 ma
możliwość posługiwania się protokołem ARP. Nie jestem na 100% pewien,
ale jakoś mi się to nigdy w oko nie rzuciło, a głupio by było, gdyby
gość zmienił sobie IP.

--
Pozdrawiam
  Bartek