Re: Kontroler UDMA100 w plycie Abit contra Asus

Autor: Dexter (dexter_at_astercity.net)
Data: Tue 05 Dec 2000 - 19:01:38 MET

> Eee nie musiales przeciez te kontroley swietnie sobie radza z
> dzieleniem przerwan.

Niestety musialem. Mam zajete wszystkie przerwania a po zainstalowaniu
sterownikow do wspoldzielenia przerwan karta sieciowa wlazi mi na przerwanie
Live`a! i zaczynaja sie cyrki z siecia. Probowalem wielu sztuczek ale chyba
jestem za glupi ;-)) bo cos w koncu musialem wylaczyc zeby wszystko bylo OK.
Padlo na drugi kanal kontrolera bo nic nie mam do niego podlaczone.
Pozdro
Dexter