Re: Wiatraczek mi wyje

Autor: gruesome [Artur Siekielski] (gruesome_at_go2.pl)
Data: Tue 05 Dec 2000 - 18:22:11 MET

Data: Sat, 02 Dec 2000 19:35:44 +0100, Identyfikator: Szczurek, Treść zeznania:

>Dokladnie. Mialem podobny problem jakies trzy miesiace temu, wyl potwornie.
>Rozkrecilem, odkurzylem, odtluscilem i posmarowalem ....... kremem Nivea ;)))
>Chodzi jak burza, prawie wogole go nie slysze i kreci sie naprawde dobrze.
>Tylko nie przesadz z tym kremem jakby co, cooler to nie jest niemowle ;)))

Eeee tam, nie znasz się, Bambino is the best :))))
A powaznie to posmarowanie Niveao poprawilo cos na pare godzin, ponowne
posmarowanie pogorszylo sytuacje az wytrzasnalem WD-40 (chyba wiecie o co
chodzi?) i teraz to dopiero jest OK :). Przy okazji mam tyle obrotow wiareaka
co jeszcze nigdy nie mialem :). Kremy slabo pomagaja na zmniejszenie tarcia i
sa za geste.

--
kobieta była drugim błędem boga
                             /