Re: SDI - Dostęp

Autor: Krzysiek (Silverman_at_go2.pl)
Data: Tue 05 Dec 2000 - 16:17:04 MET

 jak wywalic typa to juz wiesz i tez bym tak zrobil
a mam tylko jedna prosbe i rade
chcecie kupic 486 i ma byc jako serwer proxy
to rada jest taka zeby wladowac jak najwiecej pamieci
do tego 486 24 mb conajmniej
a prosba to jak juz postawisz serwer w linuxie
to mnie oswiec bo stracilem ponad tydzien z zycia
zeby to zrobic (linux red hat) i dupa nie chcial
stabilnie chodzic z sdi
i teraz mecze sie na winshitie NT ale jakos dziala

powodzenia

--
Archiwum grupy dyskusyjnej pl.comp.pecet
http://niusy.onet.pl/pl.comp.pecet