problem pewien...POMOCY!

Autor: kuba (kuba_at_prometeus.pl)
Data: Tue 05 Dec 2000 - 15:13:24 MET

mam nadzieje że nie pogniewacie sie na to że 2raz wywalam tego posta.
...Płyta gł AZZA PT-6IET Intel 82440 EX na niej Celeron 266
ostatnio kupiłem karte graf. Daytona GForce2 MX.

- wszystko siadło (NT4 nie działa - wysypuje się na samym pocz., W98 pojawia
się i po 4-5sek. zawiesza się, Linux w trybie graf sie nie uruchanie) nieźle
co?
pytanie1
Czy może ktoś z was niał taki problem lub domyśla się przyczyny

pytanie2
Jak sprawdzić jakie jest napiecie na AGP, bo w dokumentacji od płyty gł. nie
moge znalesc.

dzieki
Kuba