Re: pixel viev 98 Fm czy jakos tak

Autor: Ranger (ranger_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 05 Dec 2000 - 15:04:08 MET

> co sadzicie o tym czyms cena 269 oplaca sie to kupuic ?
> jak jakosc, C+, problemy itp. moze jakies doswiadczenia kogos z tym tunerem?

jestem szczęśliwym posiadaczem takiej karty z nieszczęsną jakością łącza
telewizyjnego, niestety. Ale osobiście polecam tę kartę, znakomicie się na niej
grabuje filmy, bo do tego jej głównie używam. A co do C+ to karta nie ma
wielkiego znaczenia bo do dekodowania używasz dekoderoof programowych (borg,
moretv) i jakość dekodowania zależy wyłącznie od jakości twojego sygnału
telewizyjnego. Jeśli masz dobry nie ma bata żeby nie poszło :-)
Acha, sprawdź czy karta jest na czipsecie 878, nie bierz pod żadnym pozorem
jeśli jest na kości 848, chyba dobrze pamiętam oznaczenia... a i ta karta ma tez
radio, jeśli nie ma to tez sobie daruj. A i standardowo jest pilot, i kabelki,
sprawdź przy zaqpie.
Ja swoją qpiłem jakiś rok temu, za 300-fki, a teraz w tej cenie dodają jakąś
kamerę "multimedialną" i mikrofon. Kamerka jest badziewna, ale lepsza taka niż
żadna i do "konferencji internetowych" ha ha ha , się nada.
Pozdro!
PS cennik z Wrocka: TPC Komp. "PixelView BT878P pilot, txt, radio, kamera,
mikrofon - 300 pln"

--
                     Ranger