Odp: Opinie o Windows ME

Autor: InSane (insane_at_station75.com)
Data: Tue 05 Dec 2000 - 12:36:55 MET

Użytkownik Hawlik <hawlik_at_pnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:90idpb$m65$2_at_news.tpi.pl...
> Prosze o opinie urzxytkownikow.
> Czy warto instalowac ten system????
> A moze Win2000???? -kiedys mialem NT i bylem b zadowolony ale tam mialem
> duzy problem ze sterownikami do niektorych sprzetow wiec teraz poszedlem
na
> latwizne i mam 98.
> Jakie sa wasze wrazenia z uzydkowanbia nowych "dzieci" microsoft-u????????

mam abita be6II + PIII500 + 384 MB + TNT2 Diamond Viper 770 + modem zew. +
sblive'a i do tego zainstalowalem win2k...

na poczatku bylo ok potem doszedl live i sie zaczelo (abit :)))) potem
grupowicze pomogli (thx Luka...:) i od niedawana mam idealny system...
(jak na microsoft) wszystko chodzi jak zyleta (na pewno nie najszybciej na
swiecie, ale jest stabilny - przez okolo 2 tygodnie wywalil mi sie tylko
lightwave 6.5... i to jeden raz...) Maya 3.0 dziala i caly inny soft
graficzny, gry tez (wyjatek Deus na prawie 400 MB dziala wolno... ale...)

nie wiem jaki masz sprzet ale ja akurat polecam win2k

insane