7x100MHz=203MHz??? (troche przydlugie - sorry)

Autor: Artur J. (ajarzeb_at_gmina.praga-pn.waw.pl)
Data: Tue 05 Dec 2000 - 12:35:20 MET

Dziendoberek

    No i doigralem sie! Wczoraj wymienilem swojego starego dobrego Abita
BE6-2 i PIII na MSI K7T Pro2 with Duron-700 i teraz mam problem ( to nie
znaczy, ze z Abitem nie mialem - glownie z HP366 i Linuxem ;)).
Pomimo prawidlowych ustawien w biosie ( tak mi sie wydaje, zlozylem pare
kompow), bez overclocka, plyta raz na jakis czas widzi ze procek ma naprawde
700MHz. Kombinowalem juz z napieciami, upgrade biosu (najnowszy 1.8) i dalej
nic.
Troche sie wk&%^$^%#$^@#lem i zapuscilem winde_MEEeee. bez przeinstalki - a
co. Winda wykryla nowe urzadzenia, zadnych zwisow. ;)
Zainstalowalem soft z plytki od MSI. Ustawiam procka z poziomu windy.
Tadam!!! jest 700MHz, jak zechce to moge wiecej.
Z odrobinka niesmialosci zapuszczam 3dmarka z domyslnymi ustawieniami wynik
cos ok. 4800 na D-700Mhz+Winfast GF256 DDR+128MB RAM. Wlanczam ponownie
kompa i kicha zwis. Twardy reset CPU=203MHz. a temperaturka w okolicach 40
stopni.
No i jak z tego wybrnac???

Pozdrowka
Artur