Re: Geforce 2MX

Autor: Remigiusz Franek (remigiusz.franek_at_hogart.com.pl)
Data: Tue 05 Dec 2000 - 11:19:47 MET

> Co ????????????

> ROTFL !

Ja bym sie tak mocno nie smial, testowalem juz u siebie 5 GeForce (poczawszy
od Leadtek MX, Geforce Creative DDR, Elsa DDR itd) i jakoscia obrazu to te
karty nie bryluja. Dla porownania powiem ze ostatnio dostalem komp od kumpla
z Velocity 100 i bije ona na glowe wszystkie powyzsze (szczegolnie w
rozdzielczosciach od 1280x1024) - stawiam ja na ROWNI z Matroxem G400. Nie
testowalem jeszcze ATI (ale niedlugo moze dostane Radeona 64 ViVo, wtedy dam
znac).

Pozdro
Remi.