Re: Dysk twardy a badblocki

Autor: Muzzy (muzzy4_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 05 Dec 2000 - 00:31:31 MET

Użytkownik "Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne" <smolik_at_stanpol.com.pl>
napisał w wiadomości
> On Sat, 2 Dec 2000, Muzzy wrote:
> [...]
> ^^^^^^^^^^^^
> [...]
>
> Dobrze - czepiałem się.
>
> Ale nie *tej metody* tylko twojego sformułowania że *konieczny
> jest linux*. A potrzebne jest raptem kilkadziesiąt bajtów programu
> który odwołuje się do BIOSa (i może obejść się bez jakiegokolwiek
> systemu).
>
> [...]
>
> Zostało: "konieczny jest linux". Zaprzeczasz ?
> Z mojej strony ETX -;)

> Pozdrowienia - Gotfryd
Widze ze rozmawiamy o dwoch roznych rzeczach. Ja twierdze ze NIE NAPISALEM
ZE WDCLEAR JEST pod linux'a, a Ty twierdzisz ze napisalem iz linux jest
konieczny. Tak mozemy sie spierac w nieskonczosc, bo to rozne rzeczy a na
dodatek mamy obaj racje. Dlatego dla jasnosci powtorze moja wypowiedz
inaczej sformulowana:
1. WDClear jest porogramem dla mnie calkowicie obcym. Nie wiem na jakim
systemie pracuje i nie wiem czy czysci dysk czy gotuje zupe, dlatego nie
wypowiadam sie na ten temat.
2. Dla metody ktora wymienilem linux JEST KONIECZNY. Jestem byc moze
czlowiekiem ograniczonym i nie znam innych metod ale do wykorzystania mojego
polecenia linux JEST KONIECZNY i bede uparcie twierdzil ze TEJ metody nie da
sie zastosowac na innym systemie, dlatego po raz trzeci pisze ze linux JEST
KONIECZNY ale jezeli nie jest to jasne to poraz szesnasty dodam ze do TEJ
metody JEST ON KONIECZNY a jak sie to ma do innych rozwiazan tego problemu
to zajrzyj laskawie na moj pierwszy post i sprawdz ze nie ma tam ani slowa o
czym kolwiek innym (co nota bene potwierdza iz moge byc czlowiekiem
ograniczonym).
Zycze powodzenia na polu uwaznego czytania i jak najmniejszej ilosci
mozliwyz interpretacji w nastepnch postach.
Do zyczen dolaczam pozdrowienia
Muzzy