Re: Czym parycjonowac?

Autor: Green2 (krystian_haus_at_kki.net.pl)
Data: Tue 05 Dec 2000 - 00:41:00 MET

Nie uzywa sie zadnych programikow pod winda
tylko pod dosa
czasem wind moze w tym czasie co beda robione nowe partycje zapisac cos na
dysku
to sie zdarza
wtedy pada caly dysk, nie ze sie spali czy cos, tylko pokreci sie w
tablicach i koniec
najlepiej dosowe
polecam fipsa
dostarczany z linuxem (kazda dystrybucja; chip special jesien 2000 linux red
hat 7.0)
robi to w sekunde
uruchamiasz z dyskietki, wpisujesz fips
kilka razy nacisniesz enter
tylko wybrac odpowiednia partycje!
pozniej kursorowymi w prawo, w lewo zmieniasz rozmiar
znowu enter
i koniec
on jest do zmieniania rozmiaru, ale tworzy na reszcie juz pustego dysku
partycje do sformatowania
swietny

pozdro
Green2

Uzytkownik "Piotr Praglowski" <pucek_at_intertele.pl> napisal w wiadomosci