Kaszana na dysku?

Autor: Ainsztajn dwójka (emil5_at_go2.pl)
Data: Tue 05 Dec 2000 - 00:19:56 MET

        cze!

Ludzie pomóżcie! Bill odstawia jakąś kaszanę

Nie wiem co jest grane, ale bardzo często pojawiają mi się błędy na
dysku typu lost chains i crossed files. Nawet jak zamykam windowsa
normalnie.
Poza tym to chyba nie jest normalne jeżeli po każdym zawieszeniu
uszkadzają mi się jakieś pliki i stają się po tym nieczytelne.
Dysk mam w sumie nowy jakieś 4 miechy Fujitsu 20GB, robiłem test
powierzchni i wszystko jest ok.

Czym to może być spowodowane??
Ludzie pomóżcie bo popełnię samobójstwo na moim komputerze ;-)