Re: Win Me !!

Autor: Jacek Mahorowski (jacek_at_mahorowski.prv.pl)
Data: Mon 04 Dec 2000 - 18:59:13 MET

Użytkownik "Diamond viper 330 , chodzi mo o to ze pod dosem ustawia sie
monitor na ok, pod windoza ekran jest przesuniety wiec koryguje to
pokretlami, ale niktore programy wymuszaja inne tryby grsficzne wiec obraz
jest nieco przesuniety i to mnie wkurwia rozumiemy sie...
Pod power stripem mozna to skorygowac, niestety sterowniki vipera 330 nie
maja opcji ustawienia zmiany /przesuwnia ekranu. Power strip jak
uruchamiasz kompa po chwili sie wlacza, natomiast ja chcialbym aby to
nastepowalo szybciej , moze wiesz jak zmodyfikowac rejestr, albo moze sa
jakies lepsze programiki niz powerstrip (mam wersje 2.78)

Pozdrawiam Jacek MahorowskiWiktor Sywula" <wswiktor_at_kki.net.pl> napisał w
wiadomości news:90g6ru$9q8$1_at_korweta.task.gda.pl...