Dziwny wynik dysku WDC

Autor: AZyja (azyja_at_klub.chip.pl)
Data: Mon 04 Dec 2000 - 23:40:24 MET

Witam,
Czy któryś z szanownych grupowiczow, posiada dysk WDC WD136AA i testował go
HD Tach'em? CHodzi mianowicie o to, ze na poczatku do +/- 200 MB mam dziwny
wynik. Wykres rozpoczyna sie od jakichs 10 000 kps i na przestrzeni 200 MB
skacze do 20 000 kps.Ponadto dysk przy wlaczaniu i wylaczaniu kompa wydaje z
siebie dosc glosne "klikniecie". To chyba nie jest normalne a dzieja sie tak
od "nowosci" dysku u mnie i jako UDMA 66 i UDMA 33 na roznych kontrolerach?
Płyta Abit BE6II.

Z pozdrowieniami
| AZyja azyja_at_klub.chip.pl |
| azyja_at_poczta.onet.pl |