Re: Płyta AOPEN AX34 - kilka problemików...

Autor: Misio (mwsoft_at_satkabel.com.pl)
Data: Mon 04 Dec 2000 - 22:53:15 MET

> Zgadza sie. Tez sie zdziwilem :)
> Ustawianie napiecia i suspend to ram ma podobno tylko AX34 Pro...

na site AOPEN jest ze one się różnią tylko możliwością zabezpieczenia biosu
przed zapisem
aha, a zworek "celeron/coppermind" też niema choć w instrukicji o nich
jest..
a instrukcja jest od AX34 - chamstwo...
ale jednak STR udało mi się uruchomić po wgraniu biosa R1.09
heheh

> A biosa na stronie Aopen mieli, ale starszego niz na plycie...

tzn??

> A przestawiales mnoznik cpu/pci? (zworki na plycie?)

tak, ustawiłem na 3 (100 - 133)

> U mnie na 100 (tez C566) odmowil od razu po przejsciu przez lilo, na 83
> chodzil ok.

heheheh to ja miałem fuksa...