Dziwne dzwieki w glosnikach.

Autor: Misiek (misiekpm_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 04 Dec 2000 - 22:10:46 MET

Witam wszystkich

mam taki oto problem: Od jakiegos czasu w glosnikach pojawiaja sie dziwne
dzwieki tzn. slysze takie "furczenie" jak ruszam myszka, lub jak dysk
pracuje lub jak pracuje modem i w wielu innych przypadkach. Podlaczalem te
glosniki do innego kompa i tam nic nie slychac. Mam plyte Abita SL6 z muza i
grafika zintegrowana. Co jest przyczyna i jak to wyeliminowac, ktos ma jakis
pomysl ??? Strasznie jest to denerwujace bo musze bardzo sciszac glosnosc,
ale jak cos chce posluchac glosniej to w tle ciagle slychac to "furczenie".
Nawet jak daje wycisz wszystko w kontroli glosnosci to i tak to slychac.
Pomozcie bo zwariuje od tych dzwiekow....

Pozdrawiam
    Misiek - Piotr Misiewicz

e-mail : misiekpm_at_poczta.onet.pl
icq uin : 10419779