Re: problem z napede

Autor: jasny1gwint (jasny1gwint_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 04 Dec 2000 - 21:26:57 MET

W zeszlym tygodniu z takim objawem walczylem.
Komunikat wprowadzal w blad.Przyczyna byla gdzie indziej.
Odlacz oba dyski i CD a flop niech bedzie podlaczony jesli
bedzie ok. to juz sobie dasz rade.
Jeszcze lepiej jak wywalisz wszystko oprocz grafiki i flopa
i jesli bedzie dobrze dolaczaj reszte (pojedynczo).

jasny1gwint