Re: napiecie celerona

Autor: Misiek (misiekpm_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 04 Dec 2000 - 19:21:38 MET

Użytkownik Zhan <arturm_at_polnet.cc> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:90g25u$shh$1_at_news.tpi.pl...
> Mam procesor c600, na nominalnym napieciu dziala na 900 mhz, na 1,9V - 990
> mhz (niestety windows sie wywala) do jakiej wartosci mozna bezpiecznie
> podniesc napiecie, tak zeby nie zaszkodzic procesorowi? Przy napieciu
1,85
> temperatura dochodzi do 46 stopni.

W teorii bezpieczne jest podniesienie napiecia nie wieksze niz 10%, ale z
doswiadczenia wiem ze duzo osob pozwala sobie na podnoszenie okolo 12%-13%.
O ile sie nie myle i masz model cB0 to napiecie nominalne Twojego procka
wynosi 1.5V zatem wedlug mnie 1,9V to stanowczo za duzo i podnoszenie
napiecia nie wplynie juz raczej na polepszenie stabilnosci. Nie wszystkie
600 kreca sie tak samo dobrze i nie na karzdej plycie :(

Pozdrawiam
    Misiek - Piotr Misiewicz

e-mail : misiekpm_at_poczta.onet.pl
icq uin : 10419779