Re: PixelView czy Aver ?

Autor: Voytaz (voytazon_at_2com.pl)
Data: Thu 30 Nov 2000 - 19:30:43 MET

Polecam PixelView
Mam i jestem zadowolony
Jak na tunerek filmy sciaga OK , ale nie licz na zbyt wiele
Pilot, to rzeczywiscie fajna sprawa - w ogole tylka z fotela nie ruszam by
obloszyc kompa
Warto jednak pomyslec o tunerku stereo. Slyszalem, ze do Pixela jest jakas
przystawka,
co to go zmienia z mono na stereo (podobno nawet niedroga). W zwyklym
Pixelku w stereo jest tylko radio.

Voytaz

Użytkownik Garland Greene <mucka_at_poland.com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:tb49vs8kocc5non9tmv4e1fbsea2cnobuk_at_4ax.com...