Re: gadu-gadu - odszkodowanie!!!

Autor: Wonder (wonder34_at_poczta.fm)
Data: Mon 04 Dec 2000 - 18:55:59 MET

> To zrezygnuj z GaduGadu i zainstaluj sobie choćby ICQ -- tam hasło jest
> chyba na uruchomienie programu...

Korzystam z Gadu-Gadu. Można tu też założyć profile dla kilku
użytkowników, zabezpieczone hasłem. Coś jak tożsamości w OE.
G-G na starcie pyta o hasło, jeśli go nie znasz, możesz tylko
założyć nowy profil lub zrezygnować. Nie sprawdzałem, ale nie
sądzę aby na inny profil przychodziły wiadomości do ciebie.
Inna sprawa że wiadomości nie usunięte na dobre są przechowywane
na dysku w postaci nie zaszyfrowanej. Ktoś uparty może przy
pomocy notatnika coś z nich wyczytać ;)

Pozdrowienia.
Wonder.