Re: Skaczace DivX'y ;-(

Autor: long_at_biszkopt.poland.com
Data: Mon 04 Dec 2000 - 17:14:16 MET

maxid15_at_usa.net wrote:

> Uwazam ze to nie jest wina karty muzycznej zintgrowanej z plyta, gdyz ja tak
> mam i DivX'y chodza jak bajka, nic nie skacze i wszystko jest ok. Moim zdaniem
> moze tobycf wina wolnego cd-romu( zgraj film na dysk i sprobuj ponownie) lub

Nie, no odtwarzam filmy z dysku twardego ;-(( - a co do karty dzwiekowej, to hmmm,
no mam zintegrowana na plycie, ale nie sadze, zeby ona az tak obciazala ten
procesor ;-( - nie nawet obiazy go w 15 %, to i tak powinien wydolic z
dekompresja..
Wlasciwie, to te filmy nie skacza, ale to jest tak : leci, leci film, nagle
zatrzymuje sie na moment i potem przyspiesza....i dzwiek nie synchronizuje sie z
obrazem...
Ale mam jakas karte dzwiekowa na PCI, to zaraz ja wloze i zobacze, czy to jest
wina tej karty dzwiekowej...

> tez moze to byc wina programiku do decodowania( albo jak kto woli
> odtwarzania :))) )

Hmm, no odtwarzam Vplayerem 0.5d + Mplayer 6.4. Odtwarzalem, tez wczesniejszymi
wersjami Vplayera i Mplayerem 7.0, ale tez to samo ;-(

> Jesli nie to to juz nie wiem.

No, ja wlasniet tez nie wiem ;-(

> Maxi ®

Pozdrowionka, Long.