Re: Co jest potrzebne aby wykupic domene "www.cokolwiek.com.pl"

Autor: Michal K. (michalkosnik_at_poland.com)
Data: Mon 04 Dec 2000 - 13:53:21 MET

Niedawo wykupilem sobie domene dokaldnie na takiej samej zasadzie do SDi...

jak ze nie chcialo mi sie kombinowac zlecilem to firmie providerskiej - za
cale uzeranie sie z naskiem nic nie skasowali(tyle co nask chyba 160 za
rok), tylko za wpis do dns (40zl / rok) i chodzi - www na razie w
przygotowaniu ,

ale sprawdz jak chcodzi sobie www postwione na sdi www.damaks.com.pl

co do dns , aby stawiac wlasny srewer na sdi , to raczej slaaaaby pomysl ,
bo z tego co wiem jest podstawowy dns i zapasowy - ten najleiej by byl
zupenie gdzes indziej niz podstawowy.

Michal