Po dzilaniu NDD zniknal dysk z rozszerzonej partycji - POMOCY !!!

Autor: Robek (robczer_at_box43.pl)
Data: Mon 04 Dec 2000 - 08:14:51 MET

Witam szanownych grupowiczow.

Po niewlasciwym zamknieciu systemu i wlaczeniu
komputera automatycznie uruchomil sie NDD (dosowy)
z pakietu NU2001 i ponaprawial rozne bledy na dysku.
Idiota ze mnie i nie zwracalem uwagi na komunikaty
ani tez nie zachowalem pliku umozliwiajacego powrot
do stanu poprzedniego.
No i stalo sie, mam a wlasciwie mialem dysk 20 GB
podzielony na partycje podstawowa dysk C:
oraz rozszerzona a w niej dyski D: i E:
Po dzialaniu NDD, zniknal dysk E: z nim
cholernie wazne programy i dane.

Czy ktos moze mi poradzic jakis sposob do
powrotu sprzed dokonywania zmian przez NDD
aby odzyskac dysk E:

BLAGAM o POMOC !!!

Robek
robczer_at_box43.pl