Win Me !!

Autor: XXX (xsupernovax_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 04 Dec 2000 - 00:20:44 MET

Witam,
   mam problem zwiazany z funkcjonowaniem Windowsa Me, po zmienieniu trybu
odsiezania ekranu z 60 na 75 Hz ekran przesuwa sie w lewo i wychodzi poza
strefe widoczna dla mnie, moge to skorygowac pokretlami przy monitorze ale ,
po co. Powinna byc uaktywniona funkcja, automatycznego centrowania obrazu.
Ze streownikami w wersji 128vpr.exe(orginalne daimonda) jest wszystko
wporzadku, ekran po zmianie odswiezania jest na miejscu !!!. Ale te
sterowniki sa stare(1998) i od tego czasu troche sie pozmienialo, nowszych
dzialajacych niema ( jest jeszcze wersja 130vpr.exe ,ale ona rowniez zle
centruje obraz i sa ogolnie niedopracowane) ,sterowniki orginalne winmw sa
szybkie, wszytko jest ok poza tym centrowaniem. Probowalem zastosowac
programy typu powerstrip, ale dalo to niezadawalajace rezultaty, ekran
"nachodzil" na swje miejsce po jakims czasie... Moze jest jakis sposob aby
po malych zmianach w rejestrze albo w ktoryms pliku *.ini ekran odrazu po
uruchomieniu byl zcentrowany.

Prosze o odpowiedz i pomoc.

Pozdrawiam Jacek Mahorowski

prosze na priva jesli to mozliwe