Re: bootloader w w2k

Autor: Muzzy (muzzy4_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 03 Dec 2000 - 18:29:00 MET

Użytkownik "Michal Kawecki" <kwinto_at_poland.com> napisał w wiadomości

> Użytkownik "wawro" <tomoje_at_yahoo.com> napisał w wiadomości
>
> Tak, jedyna, albo zainstalować innego bootloadera.
> --
> Pozdrawiam
>
> Michał Kawecki

Nie prawda. na dysku gdzie bootloader dziala dobrze powinien byc plik
boot.ini na aktywnej partycji. Ma on podane parametry w podobny sposob jak
lilo. Tzn jaki system i gdzie jest. Wystarczy dodac odpowiedni wpis i
powinno (c)hulac. Nie wiem jak taki wpis powinien wygladac ale mozesz sie
wzorowac na "poprawnym " bootloaderze
Muzzy