wyskakuje mi blad przy probie nagrywania na cdr , co zrobic ?

Autor: P$ (piopaw76_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 03 Dec 2000 - 21:18:56 MET

Taki oto blad wyskakuje przy probie nagrania na plytke czegokolwiek :
"Recorder Interface Error.:
  Power calibration area error.
  (GRI_WriteBlocks)"
Oczywisice nie zawsze tak jest , nieraz z nieznanych mi przyczyn zalapie i
nagra plytke .
Mam Mitsumi 2600TE , z biosem oblugujacym plytki 700MB .
jak powinien byc skonfigurowany windows aby ten blad ciagle nie wyskakiwal ?
czy nagrywaarka ma miec wlaczone " automatyczne powiadamianie o wlozeniu
plytki" "DMA" "Rozlacz" "synchronizacja danych" .

Piotrek
piopaw76_at_poczta.onet.pl