Re: ranking

Autor: Misiek (misiekpm_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 03 Dec 2000 - 20:14:06 MET

--
Użytkownik agasoft <agasoft_at_zeus.polsl.gliwice.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:90du7u$gkg$1_at_zeus.polsl.gliwice.pl...
> Jakie macie dopświadczenia z takimi płytkami jak:
> INTENSO,DATA STAR,PRINCO,PLATINUM,SILVER BLUE,ESPERANZA.
> Wszystkie to oczywiście niższa kategoria cenowa, ale cena nie zawsze idzie
> parze z jakością ( oczywiście nie ma co ich porównywać do TDK).

Osobiscie duzo nagrywam na Platinum 700 i z ani jedna nie mialem
najmniejszych problemow, tzn. ani jedna mi nie padla, a takze wszystkie (jak
do tej pory) zwykle kompakty i czytniki komputerowe nie mialy z ich odczytem
najmniejszych klopotow.
Pozdrawiam
    Misiek   -   Piotr Misiewicz
e-mail  : misiekpm_at_poczta.onet.pl