Re: Awarie Durona?

Autor: Luka (paranid_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 03 Dec 2000 - 19:22:49 MET

Użytkownik "Mirosław MARKIEWICZ" <mm21318_at_sgh.waw.pl> napisał w wiadomości

> Ostatnio uslyszalem w serwisie, ze Duron jest nadzwyczaj zawodny
> i bardzo czesto pada. Glownie ze wzgledu na wysoka temperature
> ukladu. Mialem go kupic,ale teraz nie wiem ,czy warto.
> Czy to potwirdzone?
> Ps. W serwisie nie promuja Intela.

Znowu ktos demonizuje tego biednego AMD.Kiedys rzeczywiscie z k6-2 to bylo
troche problemow ale w/g mnie tylko dlatego ze plyty byly cokolwiek nie
najlepsze ale ja i tak dzialalem na mvp3 i jakos bez wiekszych problemow.A
co do serwisow :w pewnym serwisie a raczej sklepie gdzie cos tam sklecaja bo
inaczej tego nie moge nazwac tak dla jaj (bo wiedzialem co mnie moze czekac)
zaczalem rozmowe nt geforce 1 i 2 .rezultat przeszedl moje najsmielsze
oczekiwania,facet przekonywal mnie ze geforce ma znacznie mniejsza wyd od
rivy m64( pomijam tu wplyw konfiguracji sprzetu (proc ilosc pamieci) na
wydajnosc karty).Facet byl przekonany ze m64 to ostatni cud techniki i karty
lepszej po prostu nie ma.O radeonie nawet nie mial bladego pojecia.Co wiecej
na moje pyt czy maja proce AMD odpowiedzial ze nie bo istnieje lista
80(policzyl czy co?) programow na czele z officem ms ktore po prostu z
amdekiem odmawiaja wspolpracy.Nie wiem ale ja "mecze sie" z amd od dobrych
kilku lat (na poczatku gl z powodow finansowych; teraz duron bo uwazam ze
jest swietny a przy tym bardzo tani) i zadnych problemow z oprogramowaniem
nie mialem i nie mam.
A co do wyboru proca .Wg mnie gdybym pracowal z powiedzmy 600 celeronem albo
amd to roznicy na pewno bym nie zauwazyl.Ale z drugiej strony cena (na
korzysc amd) i wyniki roznych testow ( a nie jestem maniakiem pod tym
wzgledem) to znow minimalnie na korzysc amd.
Tak wiec ja osobiscie polecalbym amd i nie przejmowal bym sie opinia roznych
serwisow.

Z powazaniem