Re: Ile stopni powinien mieć Cel566@850??

Autor: Artur Gawryszczak (gawrysz_at_camk.edu.pl)
Data: Sun 03 Dec 2000 - 19:22:03 MET

Misio wrote:

> no jak w temacie
> mocno sie to grzeje???
> bo u mnie po podkręceniu wyciąga nawet 50 stopni!!
> czy to normalne??
Pod obciazeniem - tak. U mnie jest o 18-20C wiecej niz w srodku puszki
(smiglo Spire - pewnie badziew, troche glosno dziala). Mozesz poprobowac
poprawic obieg powietrza, to go jeszcze o pare stopni ochlodzisz.
Poproboj tez delikatnie wybadac przy jakiej temperaturze zaczynaja sie
gierki wysypywac - nie bedziesz mial latem niespodzianek.
> Teraz mam zainstalowane CPUidle (programowa chłodziarka) i temperatura jest
> w granicach 28-35 stopni :>
A ja mam ACPI (czy jakos tak) i Duty Throttle w BIOSie na 12.5 % i bez
obiciazenia jest tyle co w srodku puszki +/- 1C

--
	Artur Gawryszczak