Re: Kupilem monitor i chce go oddac...?

Autor: BigPiotr (piotr_jamroz_at_inetia.pl)
Data: Sun 03 Dec 2000 - 19:05:23 MET

Witam
Bardzo mi przykro. Na pewno nie możesz oddać towaru, który jest
pełnowartościowy. (Moja żona to rzecznik konsumentów). Jesli sklep dba o
swoich klientów to wymieni Ci go, ale tylko z dobrej woli, nie ma takiego
obowiązku. Możesz próbować go reklamować ze względu na złą jakość obrazu,
może się uda. Niestety monitor trzeba przed zakupem dobrze obejrzeć (nie
tylko z zewnątrz).
Pozdrowienia dla grupowiczów
Piotr