Re: Awarie Durona?

Autor: Radoslaw Sokol (rsokol_at_iname.com)
Data: Sun 03 Dec 2000 - 18:39:31 MET

Hi,

Mirosław MARKIEWICZ wrote:

> Ostatnio uslyszalem w serwisie, ze Duron jest nadzwyczaj zawodny
> i bardzo czesto pada. Glownie ze wzgledu na wysoka temperature
> ukladu. Mialem go kupic,ale teraz nie wiem ,czy warto.

Potwierdzone. Jak marnie zamontujesz radiator, to nawet jeśli uda ci się
fizycznie nie uszkodzić układu, to wystarczy, że radiator nie będzie
na całej powierzchni przylegał do procesora, żeby mieć spore szanse go
spalić.

Oczywiście jak się wszystko składa profesjonalnie, to ryzyka specjalnego
nie ma. Trzeba tylko pamiętać o paście silikonowej i bardzo uważnie
zakładać radiator, najlepiej przed włożeniem płyty do komputera.

--
| Radosław Sokół  |  http://www.magsoft.com.pl/~rsokol/ |