Re: przejsciowka slot1-sock.370

Autor: LoKo (hubert_at_west.tarnow.pl)
Data: Sun 03 Dec 2000 - 17:44:00 MET

> Czesc....
> przy zastosowaniu takich przejsciowek dla procesorow celeron sock. 370 na
> plytach typu slot1, po jakims czasie komputery maja problem ze
startowaniem.
> Po wlaczeniu zapalaja sie diody i komputer stoi. Monitor nie wlacza sie.
> Jest na to jakis sposob? (poza zmiana plyty oczywiscie :)))
> Czyzby trefne przejsciowki?

Czesc.
To normalka.
Dzieje sie tak, poniewaz z czasem gniazda troche sa zluzowane i wystarczy
niewielki ruch przejsciowki i komp stoi (np. od drgan cd'ka, dyskow itp.)
Mozna mocowania (zatrzaski) te ktore wklada sie na przejsciowki dla
zabezpieczenia obwinac tasma, tak, zeby bardzo ciasno weszly w slot. Lepiej
jednak zmienic przejsciowke i dopiero.
Najlepiej zmienic przejsciowki na np. Gigabyte lub Jamicon. Są pare zlotych
drozsze ale za to nie ma z nimi wiekszych problemow.
One sa (tak mi sie wydaje) odrobine grubsze, dzieki czemu dosc mocno sa
spasowane w gniezdzie.
LoKo.