Problem z "gra"

Autor: Hawlik (hawlik_at_pnet.pl)
Data: Sun 03 Dec 2000 - 14:13:03 MET

Postanowilem sprawdzic swoje mozliwosci zrecznosciowe i pograc w "cos"
Moj wybol padl na "Colina" jako, ze jestem wielkim fanem rajdow
samochodowych.
Zainstalowalem i nie chodzi zbyd poprawnie......
tzn. czasami sie uruchamia i po filmiku wejsciowym wychodzi od windows-a!
bez zadnych komunikatow ani bledow!
A czasami uruchpomi sie juz do konca gra dziala normalnie ale np. przy
zmiualnie planszy ucieka mi do Windows-a! (znow bez zadnych komunikatow o
bledzie) i wtedy jyz sie uruchomic nie daje! (objaw ten z poczadku)

Czy to moze byc spowodowane?????

--
Pozdrawiam
Tomek