geforce mx i opengl

Autor: Vikers (vikers_at_poczta.arena.pl)
Data: Sun 03 Dec 2000 - 14:00:43 MET

Witam

Mam problem nie chce mi chodzic tryb openGL sprzet to plyta acorp na
MVP3 grafika geforce 2 mx , sterownik rozne od 5.xx do 7.xx directX 8 ,
najnowsze vin4in1 oraz starsze i probowarem tez same stery do AGP rozne
wersje , system winME ang i ni cholery , ma ktos jakis pomysly bo mnie
juz powoli szlak trafia
A cha ten sam objaw na vancie poprostu tototalny zwis przy probie
uruchomienia czego kolwiek co chodzi w openGL-u pomaga tylko twardy restet

--
Pozdrawiam
Tomek