Gigabyte+duron+GeForce MX

Autor: Grzegorz Swiecanski (grzegorz.swiecanski_at_poczta.fm)
Data: Sun 03 Dec 2000 - 13:12:32 MET

Witam wszystkich grupowiczow...
Czy wieszanie sie gier (NFS5, Unreal) w takiej konfoguracki to normalka???
Mam D650 + GigaByte'a + WinFast'a MX i na detonatorach oficjalnych (6.xx)
Need For Speed 5 wiesza sie... Teraz mam WinME ale pod 98 to samo. Ostatnio
skladalem kumplowi kompa D700+Procomp+RivaM64 i to samo ! Czy chipy spod
nVidii nie dogaduja sie z AMD ? Instalowalem wszystkie najnowsze
ServisePack'i i to samo. Na detonatorach beta 7.xx gra szybciej chodzi ale
tez sie wiesza, tzn. gra chodzi tylko wtedy gdy zainstaluje det. 7.xx a
zaraz po nich servicepacka 4.25 i nie restartuje kompa. Po restarcie gra nie
rusza tylko od razu niebieski ekran. Jezeli w czasie gry sie wiesza to obraz
sie zatrzymuje ( stopklatka) i dzwiek tez. Wogole komp stoi. tylko RESET
pomaga. Najczesciej wiesza sie tylko w okreslonych momentach, np. tylko po
wyjezdzie z tunelu w Alpach.

Gra co prawda jest wersja scrackowana dyskowa ale u kumpli chodzi ! Co
prawda oni maja celerony!

Przypuszczam ze problem jest do rozwiazania, ale mi sie juz pomysly
wyczerpaly. Bardzi prosze aby ktos mnie oswiecilk bo nerwy trace !

Pozdrawiam Grzegorz Święcański grzegorz.swiecanski_at_poczta.fm