Odp: mpg4 i mpg3

Autor: agasoft (agasoft_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sun 03 Dec 2000 - 12:18:47 MET

Ja mam avi2mpg, ale na moim p200mmx film 650MB przerabiałoby około doby w
dodatku bez dźwięku. Nawet nie chciało mi się już sprawdzać, czy może
konwertować wraz z dźwiękiem. Jak chcesz to Ci go podeślę. Program ten jest
darmowy.
P.S.
Są jesze inne programy nie będące darmowymi - buć może działają szybciej.
Jeszcze ich poszukam.

Użytkownik jurek <juras_at_idn.org.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:90bpvl$ndj$1_at_sunsite.icm.edu.pl...